Online Strategie
€1724, aangeboden door Lectric
Hoe creëert u draagvlak en betrokkenheid voor uw online activiteiten? En welke media kunt u het beste inzetten voor het bereiken van uw online doelstellingen? In deze boeiende, praktijkgerichte training ontwikkelt u een strategisch beleid voor uw online activiteiten en weet u deze effectief te implementeren. De doelstellingen van uw organisatie worden meetbaar en u weet welke doelgroep u op welke manier moet bedienen.Uw resultaatU weet hoe u uw eigen organisatie op weg helpt met een doelgericht en effectief strategisch beleidU kunt strategische keuzen maken voor het ontwikkelen van uw online activiteitenU kent de succesfactoren van een online strategieU weet welke media u wilt inzetten voor welke doelstellingenDoelgroepU bent als internetmanager, webmanager of marketing- of communicatiemanager eindverantwoordelijk voor de website en u wilt een strategisch beleid uitstippelen en uitvoeren voor uw online activiteiten.AanpakDe praktijk staat in de training centraal. Met andere woorden: uw eigen werkomgeving. Alles wat u leert, kunt u daarin direct concreet toepassen. Dat maakt deze training extra aantrekkelijk. U doet relevante theoretische kennis op. Bijvoorbeeld over internet als marketing-, communicatie- en procesmedium, de strategische waarde van uw website en het maken van strategische keuzen. Daarmee gaat u met uw docent en medestudenten aan de slag. Gaandeweg groeit een strategisch plan, dat u in uw eigen praktijk kunt uitrollen. In de training maakt u gebruik van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast heeft u toegang tot een online leeromgeving.Permanente Educatie-punten (PE)Op basis van deze LECTRIC-training kunt u PE-punten verdienen binnen het e-Academy Register. 1 PE-punt staat gelijk aan 1 uur studie. Als u jaarlijks 30 PE-punten verzamelt, krijgt u de titel e-Academy Professional. Deze training biedt 18 PE-punten.