Online Klantcontactstrategie
€1724, aangeboden door Lectric
Om uw concurrentie voor te blijven is het cruciaal om u als merk te onderscheiden. Tijdens deze training Online Klantcontactstrategie leert u online het verschil te maken. Door goed inzicht in hoe uw klant zich oriënteert, weet u ook hoe u uw klant het beste kunt bereiken. U kunt hierdoor een succesvolle en effectieve online klantcontactstrategie ontwikkelen en implementeren.Uw resultaatU heeft de tools, vaardigheden en kennis om een succesvolle online klantstrategie te ontwikkelenU kunt de customer journey van uw klant in kaart brengenU kent de KPI?s binnen de klantcontactstrategieDoelgroepDeze boeiende training is bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met klantcontactstrategie, bijvoorbeeld marketeers, communicatie- en pr-medewerkers.AanpakDe training is sterk praktijkgericht opgezet. Onder begeleiding van enthousiaste trainers gaat u direct aan de slag in de praktijk, zodat u ziet wat een goede online klantcontactstrategie voor u en uw organisatie kan betekenen. U zult merken hoe prettig dat werkt.Permanente Educatie-punten (PE)Op basis van deze LECTRIC-training kunt u PE-punten verdienen binnen het e-Academy Register. 1 PE-punt staat gelijk aan 1 uur studie. Als u jaarlijks 30 PE-punten verzamelt, krijgt u de titel e-Academy Professional. Deze training biedt 18 PE-punten.