Training Social Business
€1209, aangeboden door Lectric
Consumenten verwachten 24 uur per dag engagement, service en informatie van uw organisatie via social media. Dit vereist een gezamenlijke inspanning van marketing, klantenservice, sales, management en alle individuele medewerkers van uw organisatie. De juiste aanpak heeft direct effect op uw merk en bedrijfsresultaten. Deze training richt zich daarom op de interne organisatie voor optimale social-mediaresultaten. We behandelen de strategieën, technologieën en processen die nodig zijn om iedereen te laten samenwerken. Haal het maximale uit deze co-creatie voor direct effect.Uw resultaatNa afloop van deze training weet u hoe u uw organisatie in beweging krijgt. U bent in staat adviezen te geven om social-mediadoelstellingen efficiënter en effectiever te realiseren.DoelgroepU maakt deel uit van een managementteam of bent op senior niveau werkzaam in marketing, communicatie, e-commerce, social service of PR. U heeft een leidinggevende functie of u wilt groeien naar een adviserende rol binnen uw organisatie. U heeft ervaring met het inzetten van social media en bent op zoek naar een basis om uw sociale strategie op te bouwen.AanpakIn deze 2-daagse training krijgt u informatie over de meeste actuele trends en ontwikkelingen op het gebied van social business. Ook komen onderwerpen aan de orde als verandermanagement, visie en strategievorming en en social-businessdoelstellingen. De praktijk vormt in deze training het uitgangspunt. Wat u leert kunt u direct concreet in uw eigen werkomgeving toepassen. U put uit praktijkgericht lesmateriaal en kunt gebruikmaken van onze online leeromgeving. Daarin vindt u alle informatie die u nodig heeft.DuurDe training Social Business duurt 2 dagen. Tussen de trainingsdagen zit een periode van 1 week. De training wordt verzorgd in groepen van maximaal 12 deelnemers.