Customer Insights
€655, aangeboden door Lectric
Het kennen van uw klant wordt steeds belangrijker. Klanten zijn minder loyaal en de concurrentie wordt groter. Wilt u een beter beeld krijgen van wat uw klant met uw product of dienst doet? En wilt u uw aanbod beter afstemmen op de wensen van de klant? In deze training leert u tot succesvolle klantinzichten te komen. Zo groeit u in korte tijd uit tot een customer-insightsexpert.Uw resultaatU weet waarom klantinzichten zo belangrijk zijn voor uw marketingactiviteitenU vertaalt customer insights naar uw eigen organisatieU kunt actiegerichte businessproposities opstellenDoelgroepDeze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met customer insights voor marketing- en communicatiedoeleinden, bijvoorbeeld marketeers, programmamanagers, communitymanagers, communicatiemedewerkers en data-analisten.AanpakDe training is sterk praktijkgericht opgezet. Onder begeleiding van enthousiaste praktijkdocenten gaat u concreet aan de slag met onder meer co-creatie, real-time marketing en het toepassen van learnings. U zult merken hoe prettig onze praktijkgerichte aanpak werkt. De nieuwe inzichten past u namelijk direct toe in uw werk. In de training maakt u gebruik van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast beschikt u over een online leeromgeving. Hierin vindt u alle relevante informatie die u nodig heeft.Permanente Educatie-punten (PE)Op basis van deze LECTRIC-training kunt u PE-punten verdienen binnen het e-Academy Register. 1 PE-punt staat gelijk aan 1 uur studie. Als u jaarlijks 30 PE-punten verzamelt, krijgt u de titel e-Academy Professional. Deze training biedt 6 PE-punten.