Webcare
€655, aangeboden door Lectric
Consumenten delen hun mening over uw organisatie online. Van complimenten tot frustraties en uit de hand gelopen discussies. Door een gedegen inzet van webcare verbetert u de klantervaring, verhoogt u de klanttevredenheid en beperkt u reputatieschade. Tijdens de praktische training Webcare gaat u aan de slag met een eigen webcarestrategie en een helder online reactiebeleid. Zo versterkt u het imago van uw organisatie en reageert u effectief op berichtgeving over uw merk.Uw resultaatU heeft de handvatten om webcare effectief en efficiënt in te zetten in de praktijkU weet het reactiebeleid te optimaliserenU versterkt het imago van uw organisatieDoelgroepDeze training is speciaal bedoeld voor iedereen die webcare wil integreren in de marketing- en communicatiestrategie. U bent marketing- of communicatiemedewerker, social-mediamanager of communitymanager.AanpakIn de training gaat u praktijkgericht aan de slag met webcare. Onderwerpen als usability, crisismanagement en imago komen uitgebreid aan de orde. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast heeft u toegang tot onze online leeromgeving. In de online leeromgeving vindt u alle relevante informatie die u nodig heeft tijdens de training. Bovendien kunt u via de leeromgeving ook communiceren met uw medestudenten en trainer.Permanente Educatie-punten (PE)Op basis van deze LECTRIC-training kunt u PE-punten verdienen binnen het e-Academy Register. 1 PE-punt staat gelijk aan 1 uur studie. Als u jaarlijks 30 PE-punten verzamelt, krijgt u de titel e-Academy Professional. Deze training biedt 6 PE-punten.