Effectief Klantgericht Telefoneren
€999, aangeboden door Boertien Vergouwen Overduin
Telefoneren = vertrouwen cre?ren
Klanten telefonisch te woord staan is soms echt een uitdaging. Hoe zorgt u ervoor dat zij het gesprek met u als prettig ervaren? Uw klant wil bijvoorbeeld iets wat niet kan. Hoe legt u dat helder uit? Of uw klant is boos. Hoe gaat u daar verstandig en klantgericht mee om? En hoe rondt u het gesprek beleefd, plezierig en binnen een redelijke tijd af? Oefening baart kunst!
Resultaten
U voert effectieve, klantgerichte telefoongesprekken. U weet hoe u de regie in het gesprek kunt nemen en gaat goed om met situaties die u lastig vindt. U luistert goed naar klanten en staat ze professioneel te woord. Hierdoor cre?ert u vertrouwen in uzelf en uw organisatie.
Onderwerpen
? Uw sterke punten en leerpunten
? Uw persoonlijke kwaliteiten inzetten aan de telefoon
? Uw klant vertrouwen geven in u en uw organisatie
? Hoe krijgt en houdt u de regie in het gesprek?
? De stappen in het gesprek: van sterke opening tot?heldere afsluiting
? Luisteren, doorvragen en samenvatten
? Helder informatie verstrekken
? Slecht nieuws klantgericht brengen
? Omgaan met emoties van klanten en 'lastig' gedrag
Voor wie
U bent?op zoek naar handvatten om?doelgerichter en prettiger te kunnen telefoneren met?klanten, relaties en?leveranciers??De training Effectief Klantgericht Telefoneren?biedt inzicht in uw handelwijze aan de telefoon en helpt u dit gedrag te verbeteren waar nodig. Zo wordt telefoneren met klanten een prettige ervaring voor beide partijen!??