Effectief Klantgericht Handelen
€999, aangeboden door Boertien Vergouwen Overduin
Lenig in dienstverlening
U werkt veel met klanten. Dat is weleens lastig. U moet iets ingewikkelds uitleggen of?uw klant is lang van stof en u wilt het gesprek afronden. Soms moet u ook slecht nieuws brengen. Hoe blijft u in een dergelijke situatie een partner van uw klant en houdt u uw klant tevreden?
Resultaten
U kunt allerlei soorten gesprekken met klanten prettig en resultaatgericht voeren. U heeft inzicht in uw eigen effectiviteit en klantgerichtheid. Bovendien bent u?zekerder van uzelf en kunt u op bondige wijze uw organisatie en uw producten of diensten presenteren.
Onderwerpen
? Commercieel zelfvertrouwen: uw houding en kracht
? Trots op de eigen organisatie
? De stappen in het gesprek
? Goed luisteren naar?uw klant, laten merken dat u hem begrijpt
? Aanvoelen waar?uw klant gevoelig voor is
? Herkennen van communicatiegedrag en 'soorten' klanten
? Omgaan met lastige situaties als chantage, arrogantie en emoties
? Inzicht in uw eigen wijze van communiceren
Voor wie
Spreekt u regelmatig klanten face-to-face en per telefoon? En wilt u uw klantgerichtheid verbeteren? Met Effectief Klantgericht Handelen tilt u?de interactie met uw klant?naar een hoger niveau!