Koud bellen: telefonische acquisitie / verkoop
€525, aangeboden door Zaleco marketing- en verkooptrainingen
Heb je meer nieuwe klanten nodig? Vind je het lastig nieuwe klanten koud te benaderen? Wil je een manier van telefonische acquisitie leren die het bellen een stuk gemakkelijker maakt?
Zonder nieuwe klanten kan een organisatie niet. Maar ja, hoe vind je nieuwe klanten? Vaak is bellen de snelste manier, maar ook een beetje eng. Want zit de potentiële klant wel op je telefoontje te wachten? En afgewezen worden vindt niemand leuk. In de training Telefonische acquisitie BASIC leer je een manier die telefonische acquisitie gemakkelijker maakt voor jezelf.
“Dit is één van de leukste en leerzaamste trainingen die ik ooit gehad heb.†J. van der Heiden, Astorium
“Ik ben nu veel beter voorbereid op het koud bellen. Meer vertrouwen in dat het gaat lukken.â€, “Leerzaam, interessant, interactiefâ€, “Inhoudelijk erg goed, veel voorbeelden, mag wat meer oefeningen in de praktijkâ€, “Interessant, het zijn vaak simpele dingen die ervoor zorgen dat een gesprek op de juiste manier verloopt.†Diverse medewerkers Hostnet BV
“Een goede en informatieve opfrisser,waarbij de ervaren beller geconfronteerd wordt met aangeleerde gewoontes en waar ook de puntjes op de i worden gezet.†S. Hagenaars, DNS Marketing
Wat levert de training je op?
Na de training kun je prospects geïnteresseerd maken in je product of dienst zodat je een afspraak krijgt.
Voor wie is de training bedoeld?
Deze training is bedoeld voor iedereen die nieuwe klanten telefonisch wil benaderen.
Wat komt er aan bod in de training?
- De voorbereidingen bij telefonische acquisitie;
- Langs de telefoniste/secretaresse komen;
- Opening van het gesprek;
- Aandacht en vertrouwen van je gesprekspartner krijgen;
- Interesse opwekken bij de prospect;
- De elevator pitch: je bedrijf kort en krachtig voorstellen;
- Omgaan met bezwaren;
- Afronden van het gesprek;
- Feedback op je stem- en taalgebruik;
- Handige tips.
Past deze training bij mij?
Deze training past bij jou als je:
- snel nieuwe klanten nodig hebt
- op een andere manier prospects wilt benaderen dan de meeste andere koud bellers
- een gesprek wilt voeren in plaats van een script te volgen
- onzeker bent over de manier waarop je op dit moment belt
- je succespercentage wilt verhogen
Waarom Zaleco?
- Mijn verkooptrainingen zijn anders dan die van andere trainingsbureaus. Dat komt doordat ik je verkoop laat bekijken vanuit het perspectief van de klant. Als je begrijpt wat een klant voelt, hoe een klant denkt en hoe een klant handelt gedurende het koopproces, weet je precies hoe je als verkoper moet handelen.
- Ik train breinvriendelijk. Daarbij baseer ik me op modern breinonderzoek en de betekenis daarvan voor effectief leren. Het resultaat hiervan is dat leren gemakkelijker gaat.
- Ik vind persoonlijke aandacht belangrijk. Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen wil hetzelfde leren. Ik zorg ervoor dat de training aansluit op je persoonlijke wensen. Wil je zeker weten of deze training bij je past? Doe dan de gratis persoonlijke intake.