Klantgericht werken en klantbeleving
€565, aangeboden door HabiTask
Je hebt dagelijks contact met klanten. Je spreekt tientallen mensen, die allemaal wat anders willen. Je weet dat de corporatie waar je werkt klantgericht wil werken. Maar wat is dat precies? En hoe klantgericht ben jij eigenlijk? Hoe is bijvoorbeeld je houding en uitstraling naar klanten, hoe communiceer je met hen en ... hoe ga je om met klachten?
In deze training klantgericht werken en klantbeleving staan de wensen van de klant centraal en leer je hoe je
met praktische tips en trucs optimaal kunt inspelen op deze behoeften. Bovendien krijg je inzicht in verschillende communicatiestijlen en wordt er specifiek gekeken naar jouw eigen persoonlijke stijl!
Wat levert het je op?
- Je brengt jouw klantgerichtheid naar een hoger niveau
- Je krijgt inzicht in de belevingswereld van klanten (gedrag, wensen en behoeften)
- Je krijgt inzicht in de effecten van jouw persoonlijke communicatiestijl
- Je leert klantgerichtheid te vertalen naar je dagelijkse werkzaamheden
- Je kunt schakelen tussen diverse soorten klanten en gesprekken
Voor wie?
Corporatiemedewerkers met klantcontacten, zowel intern als extern.