ITIL ® Service Lifecycle: Continual Service Improvement [ILLCCSI]
€1345, aangeboden door Global Knowledge
OVERVIEW
Deze cursus zal ingaan op de algemene concepten, processen, strategieën en methoden die in verband staan met de Continual Service Improvement (CSI) fase van de Service Lifecycle. In de cursus zal worden besproken hoe men de activiteiten en technieken binnen het CSI stadium kan managen. Op de details van elk ondersteunend proces zal verder niet worden ingegaan.
De cursus maakt gebruik van een boeiende, op case study-gebaseerde, aanpak voor het leren van de kerndisciplines van de ITIL ® “best practicesâ€. Ook wordt er gezorgd dat u voldoende kennis en vaardigheden opdoet om te slagen voor het bijbehorende examen.
OBJECTIVES
In deze cursus zal een cursist de volgende dingen leren:
- Het belang van Service Management en het doel, de uitgangspunten en de principes van CSI.
- De samenwerking tussen de CSI processen en de Service Lifecycle processen.
- De subprocessen, activiteiten, methodes en functies die gebruikt worden in elk van de CSI processen.
- De rollen en verantwoordelijkheden binnen CSI en de activiteiten en functies waarmee operational excellence kan worden bereikt.
- Het bepalen van de CSI performance.
- De technologie en implementatie-eisen die CSI processen ondersteunen.
- De uitdagingen, kritische succes factoren en risico’s van CSI.
AUDIENCE
- IT-personeel op het gebied van operations, management en techniek, dat meer informatie nodig heeft over ITIL ® best practices.
- Iedereen die verantwoordelijk is voor het managen, implementeren of consulten van ITIL ® processen binnen de, of in combinatie met, IT.
CERTIFICATION
Na afloop van de cursus wordt u de mogelijkheid aangeboden om het officiële APMG/EXIN examen te maken. Echter is dit optioneel en indien u dit examen wilt maken zal dit moeten worden aangegeven bij uw boeking. De prijs van dit examen bedraagt € 299,-.
Na het behalen van het examen ontvangt u het certificaat digitaal.
NEXT STEP
- ILLCSS, ITIL ® Service Lifecycle: Service Strategy
- ILLCST, ITIL ® Service Lifecycle: Service Transition
- ILLCSO, ITIL ® Service Lifecycle: Service Operation
- ILLCS, ITIL ® Service Lifecycle: Continual Service Design
- ILPPO, ITIL ® Service Capability: Planning, Protection, and Optimization
- ILSOA, ITIL ® Service Capability: Service Offerings and Agreements
- ILRCV, ITIL ® Service Capability: Release, Control, and Validation
- ILOSA, ITIL ® Service Capability: Operational Support and Analysis
- ILLCMA, ITIL ®: Managing Across the Lifecycle
- GCCE100, Helder Leren Communiceren
- GSEE100, Klantgericht Handelen
CONTENT
1. Introductie
2. CSI principes
3. CSI proces
4. CSI methoden en technieken
5. CSI organisatie
6. CSI technologie
7. Implementeren van CSI
8. Kritische succes factoren en risico’s