ITIL ® Managing Across the Lifecycle [ILLCMA]
€2145, aangeboden door Global Knowledge
OVERVIEW
Dit is de laatste module van de Service Lifecycle en / of Service Capability Intermediate cursussen die u opleiden tot ITIL ® expert in IT Service Management. De cursus gaat in op de inhoud van de ITIL ® publicaties. U zult zich gedurende deze cursus focussen op business, management en supervisie doelstellingen, processen, functies en activiteiten. Daarnaast zult u de interfaces en interacties tussen de processen in de Service Lifecycle behandelen.
De cursus maakt gebruik van een boeiende, op case study-gebaseerde, aanpak voor het leren van de kerndisciplines van de ITIL ® “best practicesâ€. Ook wordt er gezorgd dat u voldoende kennis en vaardigheden opdoet om te slagen voor het bijbehorende examen.
OBJECTIVES
In deze cursus zal een cursist de volgende dingen leren:
- Introductie van de business en management vraagstukken binnen IT Service Management.
- Het managen van de planning en de implementatie van IT Service Management.
- Management van strategische veranderingen
- Risico management
- Uitdagingen voor de organisatie
- Het beoordelen van de service
- Aanvullende begeleiding binnen de industrie
AUDIENCE
- IT-personeel op het gebied van operations, management en techniek, dat meer informatie nodig heeft over ITIL ® best practices.
- Iedereen die verantwoordelijk is voor het managen, implementeren of consulten van ITIL ® processen binnen de, of in combinatie met, IT.
CERTIFICATION
Na afloop van de cursus wordt u de mogelijkheid aangeboden om het officiële APMG/EXIN examen te maken. Echter is dit optioneel en indien u dit examen wilt maken zal dit moeten worden aangegeven bij uw boeking. De prijs van dit examen is € 299,-.
NEXT STEP
Er zijn geen vervolgcursussen die gevolgd kunnen worden.