ITIL® Intermediate: Service Offerings and Agreements
€1645, aangeboden door Capgemini Academy
Korte beschrijving:
De training ITIL® Intermediate Service Offerings and Agreements is een praktijkgerichte training die zich richt op de uitvoering van de processen en activiteiten. De training bestaat uit een combinatie van diverse leervormen. Zo blijft het aantal contactdagen beperkt, zonder daarbij in te leveren op kwaliteit. Voorafgaand aan de eerste klassikale dag verwachten we dat je de e-learning (onderdeel van deze opleiding) doorloopt. Dit kost gemiddeld 24 uur. Houd hier in je planning rekening mee. Tijdens de training gaan we in op de details van Service Offerings and Agreements. Je gaat dieper in op de operationele aspecten van de processen en je leert deze praktijkgericht uit te voeren. Na het volgen van de training bent je klaar voor het officiele ITIL® Intermediate Service Offerings and Agreements examen en als je slaagt brengt je dit een stap dichterbij de ITIL® Expert certificering. Het examen is niet inbegrepen bij deze training. Wil je het examen doen, boek dit dan via onze website.
Doelgroep:
De training is interessant voor teamleiders, proceseigenaren en beheerders die betrokken zijn bij het managen, coordineren of uitvoeren van procesactiviteiten. De processen binnen dit vakgebied zijn Service Portfolio Management, Service Catalogue Management, Service Level Management, Demand Management, Supplier Management en Financial Management. De deelnemers aan deze training moeten in het bezit zijn van het ITIL® Foundation certificaat of het ITIL® Foundation Bridge certificaat. Daarnaast moeten zij beschikken over kennis en managementervaring op het gebied van automatisering, automatiseringsmiddelen en het beheer daarvan, verkregen door werkervaring (ongeveer 2 jaar) in een service management omgeving.
Voorvereisten:
De deelnemers aan deze cursus moeten in het bezit zijn van het ITIL® Foundation certificaat of het ITIL® Foundation Bridge certificaat. Daarnaast moeten zij beschikken over kennis en managementervaring op het gebied van automatisering, automatiseringsmiddelen en het beheer daarvan, verkregen door werkervaring (ongeveer 2 jaar) in een service management omgeving.
Doelstelling:
Tijdens de opleiding gaat u in op de details van Service Offerings and Agreements. U gaat dieper in op de operationele aspecten van de processen en u leert deze praktijkgericht uit te voeren. De opleiding stoomt u klaar voor het ITIL® Intermediate Service Offerings and Agreements Examen en brengt u een stap dichterbij de ITIL® Expert certificering.