In-company training Klantgericht Communiceren
€0, aangeboden door IT Management Group BV
Klantgericht Communiceren
Lastige klanten? We kennen ze allemaal! Wat maakt nu dat het ene gesprek makkelijk en vlotjes verloopt en het andere gesprek zoveel van je vraagt dat je wel kunt ontploffen aan de telefoon. Of je hoopt dat die klant gewoon niet meer belt. Maar wie is je klant eigenlijk? Waarom is hij/zij soms zo onaardig aan de telefoon, of zo veeleisend? En kan het ook anders? Kun je leren om met deze “lastige klanten†om te gaan?
Ja, dat kan! Er is een aantal eenvoudige handvatten en technieken die helpen om anders aan de telefoon te zitten, om anders met je klant om te gaan. Om te zorgen dat jij de leiding houdt over het gesprek en het gesprek tot een goed resultaat brengt. Maar ook als je gesprekken met klanten over het algemeen behoorlijk goed verlopen en je toch nog hier en daar vastloopt, heeft deze training meerwaarde. Uiteindelijk wil je graag je klant goed helpen, en de handvatten uit deze training “klantgericht communiceren†helpen je daarbij.
Uw profiel
U bent werkzaam in in of geeft leiding aan een servicedesk of helpdesk of aan een dienstverlenende afdeling of organisatie en u heeft regelmatig te maken met externe of interne klanten.
Met groot plezier biedt de IT Management Group u deze training aan op maat voor uw bedrijf. De training wordt u aangeboden voor een scherp maatwerktarief. We verzorgen de training graag op de door u gewenste locatie. De trainingsdagen worden in overleg bepaald.
De IT Management Group verzorgt diverse IT Service Management trainingen en projectmanagementtrainingen voor de overheid en het bedrijfsleven, waaronder ITIL® Foundation versie 3, ASL, BiSL, TOGAF®, TMAP Next, IPMA en PRINCE2®. Ook combinaties van trainingen zijn mogelijk.