Innovatie & Strategie
€695, aangeboden door YEARTH
Strategische en commerciële uitdagingen liggen op verschillende vlakken: soms is er te weinig innovatief vermogen, soms denkt men te weinig klantgericht en is de organisatie daar simpelweg niet op ingericht. Zoek je inspiratie voor de juiste koers voor de komende jaren en nieuwe aansluiting in een dynamisch, veranderend economisch landschap zoals de ‘experience economy’, dan is deze masterclass iets dat je niet wilt missen.
Iets voor jou
De masterclass “Innovatie & Strategie†is bestemd voor managers en directeuren, marketing executives en business innovatie managers.
Resultaat
Na deze masterclass heb je geleerd hoe je, op basis van zowel theoretische inzichten als zeer praktische en inspirerende voorbeelden, nieuwe klantstrategieën kunt inzetten tegen minimale investering. Bovendien heb je geleerd hoe je deze kennis kunt omzetten in actie, wat het verschil zal maken bij je in de praktijk.
Programma
- Maatschappelijke verschuivingen en het effect op onze manier van zaken doen.
- De opkomst van de ‘experience economy’ als strategische revolutie.
- Nieuwe vormen van waardecreatie en de veranderende rol van bedrijven.
- De psychologie van ervaring, klantbeleving en klantloyaliteit.
- Het effect van klantstrategie op proces en organisatie.
- Nieuwe opbrengstenmodellen en kostenstructuren op basis van het 5 stappen model van waardecreatie en het business model canvas.
Werkwijze
Bij deelname ontvang je: Een Nieuwe Kijk Op Experience Economy + Dvd
‘Experience economy’ is meer dan het aanbieden van een ‘experience omgeving’. Het uitgangspunt moet juist de persoonlijke ervaring van het individu zijn, in zijn leefomgeving en zijn maatschappelijke context. Een nieuwe kijk op de ‘experience economy’ gaat verder dan de huidige focus op kennis, door de persoonlijke, sociale en economische ervaringen met elkaar te verbinden en praktisch hanteerbaar te maken. De auteurs gaan uit van het individu en zijn (verborgen) programma om zin en betekenis aan zijn leven te geven. De menselijke maat komt terug in ons denken en handelen. De kijkrichting is gewijzigd van ‘de aanbieder staat centraal’ naar ‘de mens staat centraal’. Dit boek geeft stap voor stap aan wat de fundamenten van betekenisvolle belevenissen zijn, welke ontwerpprincipes daarop van toepassing zijn en hoe je het geheel, van idee tot werkelijkheid, concreet in de praktijk brengt.