Opleiding Servicedesk Manager
€4399, aangeboden door IIR
Tijdens de opleiding Servicedesk Manager krijgt u concrete handvatten om uw eigen servicedesk te verbeteren. In 6 dagen tijd krijgt u inzicht in hoe u directe groei in de output van uw team kunt realiseren. Daarnaast verbetert u uw eigen vaardigheden als manager.
Waarom deze opleiding?
• Praktijkgericht; na zeven dagen heeft u een toepasbaar verbeterplan voor uw servicedesk
• Ervaring; ruim 15 jaar een gewaardeerde opleiding binnen onze ICT Academy
• Interactief; de inhoud wordt afgestemd op uw persoonlijke situatie
• Kennisdeling; leer van uw vakgenoten door het uitwisselen van ervaringen
• Certificering; na afloop ontvangt u een kenniscertificaat ‘Servicedeskmanager’
• Toegankelijk; d.m.v. de digitale leeromgeving heeft u op elk moment toegang tot het lesmateriaal
• Professioneel; de docent is beoordeeld met een 9!
Voor wie?
(Aankomende) Servicedesk managers en aansturende functies die hun kennis en vaardigheden willen ontwikkelen en actualiseren. De training is gericht op alle branches met een servicedesk. Zo bent u bijvoorbeeld werkzaam in de ICT, detailhandel, zorg, zakelijke dienstverlening, etc.